Forventnings afstemning

Forventnings afstemning

Vores indbyrdes forventnings afstemning, skulle forhåbentlig matche 100%. Vores generelle indtryk ude hos vore kunder er at de forventer at tingene virker, og at de ikke skal bekymrer sig om alle detaljerne. Det forventes at når man bestiller Den Rigtige Gartner & Handyman at tingene virker, og at kvaliteten er i top, og står mål med vores høje pris.

 

Liste af vore forventninger og betingelser

  1. Vi forsøger at hjælpe vore kunder for at opnå 100% tilfredshed.
  2. Vi håber at vore kunder vil læse dette igennem for at få indsigt i vores forretningsgang
  3. Pris og kvalitet skal hænge sammen, hvilket betyder at vi konstant forsøger at være de bedste til det vi laver, med udstyr i perfekt stand.
  4. Vi forbereder os grundigt forinden vort besøg hos vore kunder i forhold til værktøj og reservedele, vi opfordrer vore kunder i at være grundige i deres bestilling, så vi undgår at spilde din/Jeres kostbar(e) tid, ved at udfører/leverer/monterer noget forkert.
  5. Vi udarbejder gerne tilbud, men det er ofte dyrere at modtage tilbud, eftersom vi ved tilbudsgivning tillægger en del ekstra timer til spild og forsinkelser. Useriøse firmaer der ofte går konkurs laver tilbud, vi laver estimater og overslag. Det er langt det billigste er at købe vore timer, og se at vi arbejder hele tiden i alle 55 minutter pr. time.
  6. Slap af og nyd vores tilstedeværelse, vi har været i alle mulige forskellige hjem og set alle tænkelige livs situationer, så vi er vandt til det.
  7. Tiden der regnes er pr. påbegyndte time
  8. Bestilling og betaling foregår på hjemmesiden her. Når du har betalt, bliver der sendt en regning til din mail.
  9. Vi yder ikke længere kredit desværre, så serviceydelser og leje betales og bestilles helst forud her på hjemmesiden. Det kan accepteres at betaling finder sted senest efter arbejdets ophør samme dag.
  10. Såfremt vore kunder har bestilt/betalt for meget, refunderes det naturligvis. Ønskes kredit, kan vore kunder oprette en konto. Ved konto oprettelse yder vi kredit op til kr. 25.000 med 0% i rente pa. men kr. 250 i oprettelse.-
  11. Vore medarbejdere har ret til 5 minutters pause pr. time, betalt af kunden.
  12. Vi yder 100% garanti, og vi opfordrer således vore kunder til at være meget specifik i forhold det de ønsker hjælp til, så vi ikke udfører noget forkert og spilder vore kunders dyrebare tid. For at undgå misforståelser, opfordres vores kunder til eventuelt at lave en seddel, såfremt ikke vor kunde ikke er tilstede, som vore medarbejdere kan følge til punkt og prikke. Såfremt der er noget galt med det vi har samlet/indstalleret/monteret/udført/leveret hører vi gerne om problemet hurtigst muligt, så vi kan bringe tingenge i skønneste orden.
  13. Vore medarbejdere underskriver at de har 100% tavshedspligt i forhold til det vi oplever og ser hos vore kunder. Vore kunder skal fornemme at de kan have 100% tillid til os. Medarbejdere der bryder denne skrappe regel bliver mødt med øjeblikkelig fyrring, og erstatning overfor vores kunde
  14. Møde tidspunkt har en 1 times margin, da trafik kan være et problem.
  15. Tiden vi er hos vore kunder beregnes fra pr. påbegyndte time, fra vi ankommer til vi er ude af døren igen.
  16. Vore medarbejdere overholder den strengeste hus etikette, så hvis der er særlige hensyn, bedes du venligst oplyse det venligst det til dem.
  17. Projektledelse

  18. Vore kunder der får udført en større opgave, får tildelt login informationer til vores projektplan, så de dagligt har et overblik over hele projektet.
  19. Arbejdshastighed

    Vore medarbejdere bliver trænet i at arbejde målrettet og så højt og kontinuert tempo som muligt. Medarbejderne bliver samtidig trænet i at være så forsigtige som mulige, i forbindelse med deres udførelse, da vi ved at hastværk er lastværk. Vi har meget dårlige erfaringer med at ting bliver jaget igennem.