Forventnings afstemning

Forventnings afstemning

Vores indbyrdes forventnings afstemning, skulle forhåbentlig matche 100%. Vores generelle indtryk ude hos vore kunder er at de forventer at tingene virker, og at de ikke skal bekymrer sig om alle detaljerne. Det forventes at når man bestiller Den Rigtige Gartner & Handyman at tingene virker, og at kvaliteten er i top.

 

Liste af vore forventninger og betingelser

  1. Vi forsøger at hjælpe vore kunder for at opnå 100% tilfredshed.
  2. Pris og kvalitet skal hænge sammen, hvilket betyder at vi konstant forsøger at være de bedste til det vi laver.
  3. Vi forbereder os grundigt forinden vort besøg hos vore kunder i forhold til værktøj og reservedele, vi opfordrer vore kunder at være grundige i deres bestilling, så vi undgår at spilde din/Jeres kostbar(e) tid.
  4. Vi udarbejder tilbud, men det er ofte dyere at modtage tilbud da vi tillægger en del ekstra timer til spild og fosinkelser. Det billigste er at købe vore timer, og se at vi arbejder hele tiden i alle 55 minutter pr. time.
  5. Slap af og nyd vores tilstedeværelse, vi har været i alle mulige forskellige hjem og set alle forskellige livs situationer, så vi er vandt til det.
  6. Bestilling og betaling foregår på hjemmesiden her. Når du har bestilt og betalt, bliver der sendt en regning til din mail.
  7. Vi yder ikke længere kredit desværre, så serviceydelser og leje betales og bestilles forud her på hjemmesiden. Det accepteres dog at betaling finder sted senest efter arbejdets ophør den samme dag.
  8. Såfremt vore kunder har bestilt/betalt for meget, refunderes det naturligvis. Ønskes kredit, kan vore kunder oprette en konto. Ved konto oprettelse yder vi kredit op til kr. 15.000,-
  9. Vore medarbejdere har ret til 5 minutters pause pr. time, betalt af kunden.
  10. Vi opfordrer vore kunder til at være meget specifik i forhold det de ønsker hjælp til, så vi ikke udfører noget forkert og spilder vore kunders tid. For at undgå misforståelser, kan du eventuelt lave en seddel, hvis ikke du er tilstede, som vore medarbejdere følger til punkt og prikke.
  11. Vore medarbejdere har 100% tavshedspligt i forhold til det de oplever og ser hos vore kunder.
  12. Møde tidspunkt har en 30 minutters margin, da trafik kan være et problem.
  13. Useriøse firmaer der ofte går konkurs laver tilbud, vi laver estimater og overslag.
  14. Tiden vi er hos vore kunder beregnes fra pr. påbegyndte time, fra vi ankommer til vi er ude af døren igen.
  15. Vore medarbejdere overholder den strengeste hus etikette, så hvis der er særlige hensyn, oplys venligst det til dem.

Arbejdshastighed

Vore medarbejdere bliver trænet i at arbejde målrettet og så højt og kontinuert tempo som muligt. Medarbejderne bliver samtidig trænet i at være så forsigtige som mulige, i forbindelse med deres udførelse, da vi ved at hastværk er lastværk. Vi har meget dårlige erfaringer med at ting bliver jaget igennem.