Oplevelsen

Oplevelsen med handyman/altmulimand

Det er oplevelsen med handyman/altmuligmand, der har central betydning. Både vores tilstedeværelse, vores opgave løsning og professionalisme. Uanset om din oplevelse har været god eller dårlig, er det utrolig vigtigt for os at vide hvad du føler og tænker. Vi vil gerne vide, om du føler at du har fået valuta for dine betalte penge, så giv os endelig din feedback. Vi bliver kun bedre og klogere af de fejl vi begår. Samtidigt får vi en bestyrket virksomhed, der kan leverer bedre resultater fremadrettet.

Eksempel

Eksempel på opgave: Vi bliver stillet overfor en opgave hvor vi skal indrette og male et kontor ude i en carport midt i vinter halvåret hvor udendørs temperaturen svinger mellem 4-8 grader. Tynde ydervægge skal males og tapetseres. Vi løste opgaven, men der var buler i tapeten på grund af kulden. Kunden havde naturligvis ikke en forventning om at der var buler i tapeten, men forstod godt at når det i vinter halvåret og væggene var så kolde som de var, så var der den risiko. Kunden betalte sin regning, og vi forsøgte efter bedste evne at kompenserer og give en del rabat. Desværre var kunden fortsat ked af det. Det er trist når det sker, men det sker. Der er desværre ting, der ligger udenfor vores formåen og evne at gøre noget ved. Det er vigtigt at du ikke bliver fejlagtigt forventningsafstemt, så oplevelsen med handyman/altmuligmand bliver god.

Se på hvilke opgaver her

 

Reklamation

Såfremt du ikke føler at du har været tilfreds med din oplevelse med Den Rigtige Handyman, så vil vi forsøge at gøre hvad vi kan for at råde bod på det. Kunder der kommer igen er det bedste vi ved. Kunder der er henvist er det næstbedste vi ved og helt nye kunder er det tredje bedste vi ved.

 

Find inspiration til dit hjem