Ris/ros

Ros er altid fantatisk, og varmt velkommen. Men Ris er ligeså vigtig. Hvis man af en eller anden grund er utilfreds med vores service, er det altafgørende for os, at vi får besked herom, så vi kan få rettet eventuelle fejl eller mangler. Din tilfredshed er trods alt vores succes. Vor service skal så vidt som muligt leve op til din forventning.

Hysteri

Bandlyst for livet er de kunder, der er fuldkommen hysteriske, der truer med bål og brand og truer med gøre alt for at ødelægge vores gode navn og renomé, på trods af vores aktive indsats på at forbedre servicen ikke er tilfredse. Det er ikke ok.

Fejlagtig dårlig omtale

Vi er dybt afhængige af den omtale vi får af vore kunder. Hvis vi fanger nogle folk der uretmæssig giver os dårlig omtale, vil vi i de fleste tilfælde trække på skuldrene, fordi vi ved at vi gør alt hvad der er muligt, for at sikre tilfredshed og tryghed hos vore kunder.
Såfremt en person fortsætter, uden at vi har haft en chance for at sikrer 100% tilfredshed, at fortsætte uretsmæssig dårlig omtale, kan det medfører retsforlgelse, med hensyn til regler mod bagvaskelse og injurerier.
Vi belønner lokalisering med link og rygter med navnsnævnelse og beskrivelse af ukendt dårlig omtale op til kr. 5.000,-

Luk menu
Ring
×
×

Kurv